Om du vill avsluta ditt Nowo medlemskap mejlar du till kontakt@nowo.se. Notera att ditt Nowo medlemskap är kostnadsfritt. I mailet anger du att du vill avsluta ditt medlemskap och när vi mottagit ditt mail, skickar vi ut en bekräftelse om avslutat medlemskap samt instruktioner över hur du ska göra för att få ut ditt sparande.
Våra medlemmars synpunkter är alltid viktiga för oss, så att vi kan förbättra och utveckla våra tjänster. Är det något du funderar över eller tycker att vi kan förbättra och utveckla så skriv gärna till oss, det kommer också att ligga en länk med innehållande frågor som vi önskar att du svarar på, det tar ca 2 minuter att svara på frågorna.
OM du inte vill spara just nu kan du pausa ditt aktiva sparande för att återuppta det vid ett senare tillfälle.
Notera också att du enkelt kan justera och optimera ditt aktiva sparande i appen.
Autospar – Profil -> Autosparsinställningar -> Här kan du Pausa, avaktivera sparrobot, ändra sparprocent och avsluta.
Dagspar – Spara -> Dagspar -> Här kan du ändra belopp, pausa eller stänga av ditt Dagspar.