SAKNAR DU DIN CASHBACK? RAPPORTERA DITT KÖP

Om du har gjort ett köp via Nowo som inte har registrerats även fast du har gått via Nowo ber vi dig att rapportera ditt köp till oss.

Det är viktigt att du följer alla instruktioner och fyller i uppgifterna så korrekt som möjligt så att vi kan behandla ditt ärende korrekt och så snabbt som möjligt. Det underlättar att ha din orderbekräftelse framför dig när du fyller i uppgifterna. Det är viktigt att du också mailar in din orderbekräftelse till oss så att vi kan bekräfta uppgifterna.

RAPPORTERA DITT KÖP

Vi behöver veta:

  • I vilken butik gjorde du köpet?
  • Tidpunkt för köpet
  • Ordernummer
  • Valuta
  • Summa
  • Har du angett någon rabattkod?
  • Använde du ett presentkort som betalmedel?
  • Övriga kommentarer
  • Din mailadress som du kopplat till Nowo
  • Glöm inte att skicka in din orderbekräftelse här.

För att kunna rapportera in ditt köp och se till att butiken betalar ut din cashback behöver du din orderbekräftelse/bokningsbekräftelse som du fick från butiken när du gjorde ditt köp. Vi kan inte handlägga ett köp utan din orderbekräftelse/bokningsbekräftelse. Var noga med att skicka in din orderbekräftelse för det köp som ärendet avser, en orderbekräftelse per rapporterat köp.

Du skickar din orderbekräftelse till kontakt@nowo.se efter att du fyllt i formuläret. Märk mailet med “Rapportera köp”.

RAPPORTERA DITT KÖP vector arrows

Viktigt! Glöm inte att skicka in din orderbekräftelse till kontakt@nowo.se när du är klar. Märkt mailet med "Rapportera köp". Behöver du hjälp? Kontakta vår medlemssupport genom att maila kontakt@nowo.se.

illustration
icon 1. Fyll i alla uppgifter i formuläret här »
icon 2. Maila din orderbekräftelse till Nowo
icon 3. Få din cashback utbetald