Det är viktigt att du följer alla instruktioner och fyller i uppgifterna så korrekt som möjligt så att vi kan behandla ditt ärende korrekt och så snabbt som möjligt. Det underlättar att ha din orderbekräftelse framför dig när du fyller i uppgifterna. Det är viktigt att du också mailar in din orderbekräftelse till oss så att vi kan bekräfta uppgifterna.
Vi behöver veta:
- I vilken butik gjorde du köpet?
- Tidpunkt för köpet
- Ordernummer
- Valuta
- Summa
- Har du angett någon rabattkod?
- Använde du ett presentkort som betalmedel?
- Övriga kommentarer
- Din mailadress som du kopplat till Nowo
- Glöm inte att skicka in din orderbekräftelse här.
För att kunna rapportera in ditt köp och se till att butiken betalar ut din cashback behöver du din orderbekräftelse/bokningsbekräftelse som du fick från butiken när du gjorde ditt köp. Vi kan inte handlägga ett köp utan din orderbekräftelse/bokningsbekräftelse. Var noga med att skicka in din orderbekräftelse för det köp som ärendet avser, en orderbekräftelse per rapporterat köp.
Du skickar din orderbekräftelse till kontakt@nowo.se efter att du fyllt i formuläret. Märk mailet med “Rapportera köp”.
Viktigt! Glöm inte att skicka in din orderbekräftelse till kontakt@nowo.se när du är klar. Märkt mailet med "Rapportera köp". Behöver du hjälp? Kontakta vår medlemssupport genom att maila kontakt@nowo.se.